piątek, 14 października 2011

koniec

Rezygnuje z harcerzy i teraz bede pisać panfu news, czyli informacje o wydarzerniach na panfu. Zacznę pisać dopiero w listopadzie bo teraz mam kare i ledwo wymknęłam się na chwile na kompa. Proszę o cierpliwość jeśli kilka dni nic nie napiszę. Postaram się pisać często.
Teraz się przedstawię:
Mam na imię Kasia.
Mam 12 lat.
Mieszkam w Chrzanowie.
Lubię grać w koszykówkę.
Moją ulubioną książką jest Monster High upiorna szkoła.(POLECAM!!!)
Na panfu moja panda nazywa się lilly20.
Jest bardzo miła, jeśli też jesteście dla niej mili. ;)
Myślę że polubicie tego bloga.
Moglibyście mi oddać małą przysługę, prosze o dodawanie komentarzy pod postami z oceną bloga(bardzo mi na tym zależy). Polecajcie bloga innym fanom panfu. Z góry dziękuje.
Więcej informacji już w listopa(n)dzie. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz